Admin

Hevonen ja kouluttaja puomin yliYhdistyksen tarkoitus on luoda ja ylläpitää yhteistä foorumia henkilöille, joita kiinnostaa luonnollinen hevostaito, arvostava, pehmeä tapa kouluttaa hevosta, kehotietoisuus ja kehonhallinta.

Toiminnallaan I.H.AHAA ry jakaa tietoa hevosen luonnollisista, lajille tyypillisistä tarpeista, hevosta arvostavasta, ystävällisestä koulutuksesta, ihmisen ja hevosen mielentilan huomioimisen tärkeydestä kohtaamisissa.

Yhdistys järjestää kursseja, luentoja, matkoja ja tapahtumia edistääkseen tarkoitustaan. Vaikka I.H.Ahaan kurssit ym. ovat usein kaikille avoimia, pyrimme ilmoittamaan tulevista tapahtumista ensin jäsenille, jolloin heillä on halutessaan parempi mahdollisuus päästä mukaan.

Yhdistyksellä on tiedottamiseen kotisivut, joilla tapahtumat ja muu toiminta näkyvät. Lisänä ovat yhdistyksen Facebook sivu, Facebookin jäsenfoorumi ja kaksi kertaa vuodessa ilmestyvä jäsentiedote.

Yhdistyksen säännöt

Yhdistyksen tietosuojaseloste